La Rpg
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Maffia rpg
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Idee'en clean

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lieven
Rpg beheerder
Rpg beheerder
Lieven


Aantal berichten : 19
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-12-11

Idee'en clean Empty
BerichtOnderwerp: Idee'en clean   Idee'en clean Emptyma dec 19, 2011 11:48 am

Nu de rpg een mooie clean neemt...

Heeft iemand idee'en wat we er nog in kunnen stoppen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://la-rpg.actieforum.com
O'Shea

O'Shea


Aantal berichten : 19
Reputatie : 0
Registratiedatum : 09-12-11

Idee'en clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee'en clean   Idee'en clean Emptyma dec 19, 2011 10:05 pm

1. Een weeshuis maken want er lopen vijf-jarige kinderen rond in de RPG.
En niet alleen dat, ze trappen volwassenen ook nog is in elkaar, of we moeten een minimale leeftijd maken bijvoorbeeld 12, maar er lopen geen straat kinderen van 12 jaar in Los Angeles. Deze gaan gelijk naar een weeshuis of naar familie.

2. Strengere regels, want heel veel mensen richten+schieten verkeerd, ze doen niet -raakt het ONDERDEEL VAN LICHAAM- maar gewoon -doet t ok-.

3. Realistischer spelen in de Downtown, want er staat altijd wel een groepje midden op de weg, normaal worden ze dan al lang aangereden want het is daar heel erg druk, dus ik denk zebrapadden maken daar en dan: - Kijkt naar links en rechts - - Steekt nu over -, en niet de heletijd op de weg ouwehoeren.

4. Strenger worden met wapens, ik zie heel veel lui met wapens/messen rond lopen die ze niet eens hebben, en ik vind ook dat de staff meer naar het forum Aangeven moet kijken want je wacht soms wel een hele dag voor antwoord. Maar over messen, iedereen cheat gewoon een mes en steekt je neer, maar ik heb geen flauw idee waar ik die messen lijst kan vinden.

5. Dat je een taxi eerst moet op bellen, en niet als je voor je huis staat en dat er iemand achter je aan zit met een Glock en dat je dan snel in een taxi stapt die toevallig geparkeerd voor je staat.

6. Duidelijk zijn tegen nieuwelingen dat ze de vecht systeem moeten lezen, want ik zie nog wel mensen die niet met drie woorden werken.

7. Als je in een auto rijd een dansen want dan weet iedereen dat je in een auto zit.

8. Eerst aanvragen of je een grote maffia op mag zetten, en dan pas beginnen. Ik vind dat het bij gang niet hoeft, dan roep je je homies bij elkaar en maar weapons er bij en je hebt er een.

9. Niet lopen als iemand op je richt (heel erg irritant), want mijn idee is dat je dan gewoon - Duikt snel weg - / - Rolt nu weg - doet. En niet in een keer weg lopen zo dat de screenshot faalt.

10. Pas ontwijken als ze schieten, en niet al bij het richten, want dat faalt. Je springt ook niet gelijk weg als ze pas richten, dan lig je op grond en krijg je als nog een kogel door je kop heen.

11. Duidelijk maken dat 3x slaan KO is, want iedereen loopt gelijk vrolijk door en lullen ze dat je -slaat hem ko- moet doen.

Dit was het wel een beetje, misschien hebben jullie er wat aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lieven
Rpg beheerder
Rpg beheerder
Lieven


Aantal berichten : 19
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-12-11

Idee'en clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee'en clean   Idee'en clean Emptyma dec 19, 2011 10:25 pm

@ Punt 4:

Ik denk dat ik wapenrechten om mij neem dan dan
ga ik het alles netjes houden. Dood = van de lijst ensow...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://la-rpg.actieforum.com
O'Shea

O'Shea


Aantal berichten : 19
Reputatie : 0
Registratiedatum : 09-12-11

Idee'en clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee'en clean   Idee'en clean Emptydi dec 20, 2011 5:00 am

Heb je nu al. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Idee'en clean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Idee'en clean   Idee'en clean Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Idee'en clean
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
La Rpg :: Discussies :: IC Discussies-
Ga naar: